200 cotxes i 60 motos a la Trobada de Clàssics de Sant Feliu Sasserra
La quarta edició del Trial d’Alpens Clàssiques va aplegar més de 180 pilots. Enguany, la prova, que es va celebrar el passat cap de setmana del 18 i 19 d’abril, era puntuable per a la Copa Catalana, però, per primera vegada, també ho era per al Campionat d’Espanya.
Alpens es va omplir de pilots i aficionats al món del motor vinguts d’arreu del territori espanyol, des de Galícia, el País Basc o Andalusia. Tots ells van poder gaudir del circuit que, un any més, va dissenyar el Moto Club Alpens, demostrant que el Lluçanès és un territori apte per als esports de motor.
Els pilots participants van destacar l’organització i el circuit del trial, posant de manifest el perquè el Moto Club Alpens ha estat proclamat durant dos anys consecutius com el millor club organitizador del Campionat de Catalunya de Trial Open.
FOTO DE PORTADA: Els vehicles clàssics aparcats a Sant Feliu. Crèdits: @JAUME_SB
