Multitudinària cloenda del Cicle de Passejades

Una quarantena de persones grans del Lluçanès va baixar fins a Santa Maria de Palautordera per celebrar la cloenda del Cicle de Passejades de Marxa Nòrdica per a la Gent Gran que organitza la Diputació de Barcelona. La cita, el passat 6 de maig, va reunir més de 800 participants arribats de diferents punts de les comarques barcelonines.

Durant la jornada es va fer l’entrega de diplomes. Jordi Bruch, president del Consorci del Lluçanès i alcalde de Prats, va fer entrega del reconeixement a la persona més gran del grup, la pradenca Maria Montserrat Castañé.


Aquest cicle, organitzat per l’Ajuntament de Prats, el SAIAR Bonasort i el Consorci del Lluçanès està obert a tota la gent gran del territori.

Ara, continuen les caminades del Lluçanès cap als 100 als diferents pobles. La pròxima cita serà a
Olost el 21 de maig.

IMATGE DE PORTADA: Participants del Lluçanès a la Cloenda del Cicle. Crèdits: Consorci

Entrada similar